TEMAT: karpy dalii

karpy dalii 02 Lut 2020 16:49 #690861

  • reniusia
  • reniusia's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 9
  • Otrzymane dziękuję: 23
Będę miała do oddania karpy dalii. Niektóre, niestety bez opisu, bo pomieszały się przy wykopywaniu. Jeśli ktoś lubi niespodzianki, to zapraszam chętnych.
Za tę wiadomość podziękował(a): Kasionek, CHI, brodus


Zielone okna z estimeble.pl

karpy dalii 03 Lut 2020 16:51 #691030

  • Kasionek
  • Kasionek's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 3179
  • Otrzymane dziękuję: 5453
Reniusiu a może masz zeszłoroczne zdjęcia. Jak pisałaś . będzie to zapewne mix czyli wielka niespodzianka , która także może nas ucieszyć. Jak masz zdjęcia możliwości niespodzianek to proszę wklej. Myślę, że to ułatwi naszym forumkom decyzję.

karpy dalii 03 Lut 2020 20:54 #691071

  • brodus
  • brodus's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1175
  • Otrzymane dziękuję: 4820
Dopiero zakładam ogród, jestem zielony w temacie ale chętnie się uczę.
Jeśli szkasz nowego domu dla dalii to chętnie je przytulę, lubię niespodzianki :ouch:

karpy dalii 15 Lut 2020 17:40 #693256

  • gosia12345
  • gosia12345's Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 176
  • Otrzymane dziękuję: 105
Jak zdążę się załapać to też jestem chętna, będę miała dosyć miejsca w ogrodzie, dwa lata temu wszystkie dalie mi zmarzły w garażu, gdyż nie mieliśmy jeszcze ogrzewanych pomieszczeń. Tak mi ich żal, były takie ładne
Pozdrawiam Gosia

karpy dalii 19 Lut 2020 13:21 #693937

  • reniusia
  • reniusia's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 9
  • Otrzymane dziękuję: 23
Kochani, wybaczcie moje milczenie. Dochodzę powoli po grypie. Miałam nadzieję, że w tym tygodniu zrobię inwentaryzację, ale wszystkie znaki na niebie i ziemi pokazują, że nie.

Mam jakieś zdjęcia moich dalii, ale prawdę mówiąc nie wszystkie są uwiecznione, bo wolałam cieszyć nimi oko w realu i nie sądziłam, że będę szukała dla nich domu.