TEMAT: Furtka drewniana - jak samodzielnie wykonać?

Furtka drewniana - jak samodzielnie wykonać? 26 Maj 2017 20:35 #544049

Witajcie. Niedawno kupiłem działkę w ROD. Jestem "zielony" w tematach związanych z ogrodnictwem, więc od razu proszę o wyrozumiałość.
Chodzi mi o zrobienie samemu furtki wejściowej do ogrodu. Poprzedni właściciele od 5 lat tam nie zaglądali i mieli metalową, dwuczęściową bramkę z siatką w środku. Niestety upływ czasu zrobił swoje i w jednej części spód całkowicie przerdzewiał. Chcę ją zdemontować i na to miejsce wstawić zwykłą drewnianą furtkę. Mam trochę desek na działce tylko nie bardzo wiem jak to zrobić. Chodzi mi o jakiś schemat, instrukcję lub o podpowiedź w kilku zdaniach jak to zrobić. Jeśli potrzebne będą wymiary wejścia to zrobię i podam, bo praktycznie codziennie jestem na działce. Miałem to dzisiaj zrobić i przypomniało mi się jak zacząłem szukać w necie podpowiedzi. Niestety nic, co mogłoby mi pomóc nie znalazłem. Stąd prośba do Was. Jeśli chodzi o dodatkowe materiały, które będą potrzebne to nie mam problemu-kupię. Chodzi mi o to, żeby ktoś mi podpowiedział jak to zrobić żeby wszystko miało ręce i nogi. Nie wymagam cudów. Potrzebuję zwykłej, zbitej z desek furtki. Żadnych ozdób ani fantazji. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.


Zielone okna z estimeble.pl

Furtka drewniana - jak samodzielnie wykonać? 26 Maj 2017 20:52 #544052

  • romek10356
  • romek10356's Avatar
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 72
  • Otrzymane dziękuję: 102
szybko można zribić to tak jakby płot chyba ogarniasz jak sie zbija płot . jakimi narzędziami dysponujesz ?

Furtka drewniana - jak samodzielnie wykonać? 26 Maj 2017 21:42 #544075

W zasadzie mam młotek, kątówkę z tarczą do drewna, obcęgi, klucze, śrubokręty, brzeszczot itp.

Furtka drewniana - jak samodzielnie wykonać? 01 Paź 2017 20:31 #567359

  • White_autumn
  • White_autumn's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 5
  • Otrzymane dziękuję: 2