• Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Ogród Rozalki

Ogród Rozalki 15 Lip 2015 23:28 #388609

  • rozalka
  • rozalka's Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 114
  • Otrzymane dziękuję: 105
Przyszedł czas na pokazanie mojego ogrodu.Jest to ogród w centrum miasta,zajmuję powierzchnię ok.1400m2
Najwięcej miejsca zajmują rośliny ozdobne,mam mały warzywniak w najdalszej części,rosną u mnie 4 czereśnie,3 śliwy,dwie stare jabłonie,krzaki porzeczek:czarnej,czerwonej i białej.
Ogrodem zajmuję się od 7 lat,najpierw były to kwiaty jednoroczne,potem powoli zdobywałam nowe rośliny,najczęściej były to rośliny z wymian.
Przechodziłam co rok inną chorobę ogrodową:"żurawkową","liliową","liliowcową","hostową","trawiastą","daturową","daliową",hortensjową" itp ;)
Teraz rośliny bardzo się porozrastały,robi się gąszcz roślin,muszę powoli jakoś nad tym zapanować.Dosadziłam sporo krzewów przez te lata.one zajmują teraz dużo miejsca,muszę je przyciąć
a potem zacząć robić selekcję roślin,porobić nowe nasadzenia pasujące do krzewów.

Wstawię trochę ogólnych zdjęć:

PICT8685.jpg


PICT8687.jpg


PICT8703.jpg


PICT8770.jpg


PICT8767.jpg


PICT8791.jpg


PICT8785.jpg


PICT8812.jpg


PICT8819.jpg


PICT8815.jpg


PICT8830.jpg


PICT8833.jpg


PICT8838.jpg
Pozdrawiam Ania
Ogród Rozalki
Ostatnio zmieniany: 15 Lip 2015 23:29 przez rozalka.
Za tę wiadomość podziękował(a): andrzejek, DANA, merlin, VERA


Zielone okna z estimeble.pl

Ogród Rozalki 16 Lip 2015 06:53 #388620

  • Aszka
  • Aszka's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 2491
  • Otrzymane dziękuję: 2655
Witaj Aniu
Choroby nie omijają nad w ogrodzie....niestety. Busz w ogrodzie.sporo z nas to lubi .Zdjęcia obiecujące. Ciekawa jestem czy przeszlaś chorobę róźaną

Ogród Rozalki 16 Lip 2015 07:58 #388624

  • Aguniada
  • Aguniada's Avatar
Witam serdecznie, Aniu :)