TEMAT: Dyskusja ogólna na temat storczyków

Dyskusja ogólna na temat storczyków 04 Kwi 2012 20:24 #20707

  • 's Avatar
Zostałam obdarowana dwoma storczykami, póki kwitły , podlewałam i tyle .Kompletnie nie znam się na ich uprawie i stąd ten watek a w nim prośba : poradźcie początkującym storczykarzom, co dalej? Kwiaty przekwitły, roślinki raczej straszą, niż zdobią... Co robić, aby znów cieszyły nasze oczy?

:bye:
Ostatnio zmieniany: 04 Kwi 2012 20:25 przez .


Zielone okna z estimeble.pl

Dyskusja ogólna na temat storczyków 04 Kwi 2012 20:25 #20709

  • Adamon
  • Adamon's Avatar
  • Offline
  • Senior Boarder
  • http://www.storczykarze.pl/for​um/index.php
  • Posty: 78
  • Otrzymane dziękuję: 8
Na początek potrzebuję wiedzieć, co to za gatunek, bo nie będę wiedział jak pomóc :)
Może dodasz jakieś zdjęcie ?
Postaram się pomóc.
Adam ;)
www.storczykarze.pl - forum o storczykach, porady, opisy uprawy, a przede wszystkim luźne rozmowy o naszych kolekcjach.Zapraszamy wszystkich pragnących dowiedzieć się czegoś o storczykach lub o nich porozmawiać.

Dyskusja ogólna na temat storczyków 04 Kwi 2012 20:27 #20711

  • 's Avatar
Upssss.... znajdę fotkę i zaraz wrzucę. :flower1:
Znalazłam , choć niewiele widać.Nie mam żadnej karteczki z odmianą ( gatunkiem? :P ).Drugi był chyba taki sam, różnił się kolorem i był malusi( na fotce, to ten kikutek po lewej).

.


Czy istnieją jakieś uniwersalne rady dotyczące wszystkich storczyków?
Ostatnio zmieniany: 04 Kwi 2012 20:43 przez .

Dyskusja ogólna na temat storczyków 06 Kwi 2012 11:51 #21372

  • 's Avatar
Podnoszę, może ktoś pokusi o rady dla nas - storczykowych inaczej. :P



:bye:
Ostatnio zmieniany: 07 Kwi 2012 19:15 przez .

Dyskusja ogólna na temat storczyków 06 Kwi 2012 12:07 #21376

  • dorciaj
  • dorciaj's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 4349
  • Otrzymane dziękuję: 836