TEMAT: Co to za rośliny?

Co to za rośliny? 09 Sie 2013 22:22 #185190

  • Yanick
  • Yanick's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 7
Proszę o identyfikację 3 roślin, nr 1 znalazłem na mieszkaniu do którego miałem się wprowadzać - ktoś je tam zostawił, było ledwie żywe i 'przygarnąłem', nie znam się na roślinach a ciekawi mnie co to jest - ma taki biały puch, który z niego wyrasta (z pewnością żadna pleśń!) i różowe kwiatki, było ich parę ostatnio ale został tylko jeden, kwiaty zdawały się otwierać za dnia, a zamykać na noc, były też kolce ale w momencie znalezienia już odpadały lub były połamane, co to za roślina? Nr 2 to kaktus, którego nazwy nie znam, pewnie łatwe, ale nie dla mnie, to samo nr 3 bo roślinę tą widziałem sto razy, nie wiem jednak jak się nazywa. Poza identyfikacją, czy ktoś mógłby mi napisać co te rośliny lubią, jak je pielęgnować itp.? Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
11.jpg


IMG_0028.jpg


IMG_0029.jpg


IMG_0033.jpg


Zielone okna z estimeble.pl

Co to za rośliny? 09 Sie 2013 23:30 #185209

  • Hiacynta
  • Hiacynta's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • gg 9117859
  • Posty: 14123
  • Otrzymane dziękuję: 10442
Pierwsze 2 zdjęcia przedstawiają kaktusy - lubią pustynne klimaty, dużo światła, mało wody.

Informacje o pielęgnacji kaktusów znajdują się w dziale:
forumogrodniczeoaza.pl/index.php/forum/5...kulenty?limitstart=0

Ostatnia roślina to zabiedzona dracena, radzę posadzić ją do nowej ziemi, postawić bliżej światła.
forumogrodniczeoaza.pl/index.php/forum/1...atach/118336-dracena
Za tę wiadomość podziękował(a): Yanick

Co to za rośliny? 09 Sie 2013 23:55 #185216

  • Yanick
  • Yanick's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 7
dracena! nazwa znana ale jakoś nie wiedziałem, że to akurat to:) czy jest szansa zidentyfikować nazwy moich kaktusów? dziękuję:)

Co to za rośliny? 10 Sie 2013 10:04 #185236

  • Hiacynta
  • Hiacynta's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • gg 9117859
  • Posty: 14123