TEMAT: STRAGANIK "ROZMAITOŚCI WARZYWNE" 2020

STRAGANIK "ROZMAITOŚCI WARZYWNE" 2020 04 Sie 2020 20:53 #723738

  • Szczypiorek
  • Szczypiorek's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1988
  • Otrzymane dziękuję: 14169
Witam serdecznie!

Jestem początkująca na forum, ale zostałam bardzo miło przyjęta, wiele osób okazało mi serce i cierpliwość.
W związku z tym podjęłam decyzję o zostaniu świstakiem Straganiku Warzywnego.

Ania Adasiowa przekazała mi nasiona, które pozostały, a Dorotka Horti obiecała pomoc od strony technicznej, ponieważ komputer nie jest moją mocną stroną.
Dziewczyny :hearts:

Założyłam teraz wątek, ponieważ mam urlop i mogę na bieżąco odpisywać na posty.

Wstępnie planuję podawać swój adres, żeby można było przysyłać nasiona jak ktoś poprosi, ale podawać będę na PW.

Przyjmuję nasiona sałat i innych liściastych, warzywa strączkowe, bakłażany, dyniowate - oprócz dyni, cebule, szczypiorki, pory, kapustne, korzeniowe, zioła a wszystko co jeszcze zostanie zebrane umieszczę w dziale inne.

Ponieważ w grudniu i styczniu mam duży przestój w pracy w takim terminie planuję realizować złożone zamówienia, choć zastrzegam sobie prawo do zmiany terminu z racji panujące epidemii nie jestem pewna odnośnie pracy.

Jeżeli ktoś ma uwagi, bardzo proszę się wypowiedzieć, czy pasują wyznaczone terminy. Inne uwagi również są mile widziane.

Formularz zamówień STRAGANIK WARZYWNY 2020


Regulamin straganika Rozmaitości Warzywne


Straganik to miejsce wymiany nasion. Forumowicze, którzy mają nadwyżki nasion wysyłają je do mnie, a ja segreguję i pakuję, a następnie wysyłam zgodnie z zamówieniem do zainteresowanych.

Do udziału w Straganiku zapraszam wszystkich forumowiczów, którzy uczestniczą w życiu forum.

Nasiona wysyłajcie na mój adres - zainteresowanym podam w wiadomości prywatnej - od 20 września, do 20 listopada.

Pamiętajcie proszę o kopercie zwrotnej zaadresowanej do siebie, a w środku koperty napisać nick z forum.