TEMAT: Mirabella- pare pytan o...

Mirabella- pare pytan o... 03 Sie 2013 15:26 #183927

  • Jaga
  • Jaga's Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 113
  • Otrzymane dziękuję: 26
Witam!
Zaczne od tego, ze chcialabym posiadac kilka odmian mirabel. Ne wiem prawie nic na ich temat. Jesli to mozliwe chcialabym uzyskac troche informacji. Czy potrzebuja jakiegos specjalnego stanowiska? Czy trzeba podlewac w czsie suszy? Slyszalam, ze posiadaja dosc plytka strukture korzeniowa. Czy jest mozliwosc pozyskania odsadek od rosliny macierezystej ( bez szczepienia). Tlumacze dlaczego: jestem dziwnym stworem, ktory lubi pozyskiwac rosliny samemu ukorzeniajac czy siejac. Nie znam sie na szczepieniu wiec to odpada. W mojej okolicy w przydrozach rosnie kilka odmian i tak sie zastanawialam czy bylaby mozliwosc jakiejsc odsadki czy jednak bede musiala zakupic. Bardzo prosze o odpowiedzi. Jestem kompletnym laikiem wiec prosze rowniez o wyrozumialosc. :oops:
Ostatnio zmieniany: 03 Sie 2013 23:03 przez Jaga.


Zielone okna z estimeble.pl

Mirabella- pare pytan o... 03 Sie 2013 17:02 #183931

  • Hiacynta
  • Hiacynta's Avatar
  • Online
  • Administrator
  • gg 9117859
  • Posty: 14122
  • Otrzymane dziękuję: 10436
Jakiś czas temu niedaleko nas rósł zagajnik mirabelek, rozrastały się w szalonym tempie, choć nikt ich nie pielęgnował. Myślę, ze bez problemu znajdziesz koło starszych krzewów odrosty, które będziesz mogła wykopać.
Za tę wiadomość podziękował(a): Jaga

Mirabella- pare pytan o... 03 Sie 2013 23:00 #183989

  • Jaga
  • Jaga's Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 113
  • Otrzymane dziękuję: 26
Ogladalam czy czasem nie ma odrostow ale te, ktore znalazlam sa za duze i za dobrze ukorzenione, nie dalabym rady ich wydobyc. Nie znalazlam malych roslin, moze musze jeszcze raz dobrze poszukac.

Mirabella- pare pytan o... 10 Sie 2013 09:34 #185231

  • kurjan
  • kurjan's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 955
  • Otrzymane dziękuję: 1436
Jaga