TEMAT: Różaneczniki - potrzebna reanimacja!

Różaneczniki - potrzebna reanimacja! 23 Maj 2012 16:55 #39357

  • MaKu
  • MaKu's Avatar
Proszę o pomoc.Jak już pisałam wcześniej mieszkam tu od niedawna. Na terenie "mojego" ogrodu są różaneczniki...nie mam doświadczenia wiec,RATUJCIE!!!
IMG_0866.JPG


IMG_0867.JPG


IMG_0868.JPG

proszę o pomoc w odratowaniu ich.
Ostatnio zmieniany: 27 Cze 2012 10:18 przez Hiacynta.


Zielone okna z estimeble.pl

Odp: Potrzebna reanimacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 23 Maj 2012 16:58 #39358

  • MaKu
  • MaKu's Avatar
cd....umierających Różaneczników.
IMG_0869.JPG


IMG_0870.JPG


IMG_0871.JPG


Proszę o pomoc!!!

Odp: Potrzebna reanimacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 23 Maj 2012 17:37 #39364

  • dala
  • dala's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Strefa 7a
  • Posty: 4680
  • Otrzymane dziękuję: 4066
Nie pokazujesz z bliska liści, ale na podstawie tych fotek mogę napisać od razu, że:
*Twoje Rh są posadzone "na patelni", a one potrzebują co najmniej półcień i wilgotną glebę.
*są zarośnięte trawą czy chwastami (nie widzę dobrze); musisz porządnie wypielić ziemię pod nimi i wyściółkować ją korą, która dodatkowo zakwasza glebę, utrudnia rozwój chwastów i zatrzymuje wilgoć. Pod warunkiem, że dobrze przygotowałaś im podłoże przed posadzeniem (Rh lubią kwaśną ziemię).
*widzę, że kwitną, więc chyba nie przemarzły
*czegoś wyraźnie im brakuje - zastosuj na szybko Substral Magiczna Siła do Rh, porządnie podlej i wyściółkuj korą, chociaż ja bym je przesadziła

Pozdrawiam :bye:
Pozdrawiam i zapraszam do mojego ogrodu!
Ogród Dali '2019
Za tę wiadomość podziękował(a): MaKu

Odp: Potrzebna reanimacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 23 Maj 2012 17:43 #39368

  • MaKu
  • MaKu's Avatar
nie wiem jaką maja ziemie pod soba, nie jetem właścicielem wiec przesadzić też nie moge...bedę sie starać zakwasić ziemię i dbac jak tylko potrafie-dzięki Waszym poradom.MaKu

Odp: Potrzebna reanimacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 07 Cze 2012 12:07 #44639

  • koronka
  • koronka's Avatar
  • Offline