TEMAT: Sposób na chwasty

Sposób na chwasty 12 Maj 2014 14:13 #257668

  • Mania
  • Mania's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 10
  • Otrzymane dziękuję: 9
Witam jestem amatorką ogrodnictwa i chciałma zpytać czy jet jakiś preparat który można zastosoać na chasty ,trawki które wyrastają między grządkami czy jest tylko jedna opcja pielęgnacji po przez plewienie.Z góry dziękoje za rady i pozdrawiam :)


Zielone okna z estimeble.pl

Sposób na chwasty 12 Maj 2014 20:08 #257889

  • Krecik stary
  • Krecik stary's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Nigdy nie jestem złośliwy-no może czasem
  • Posty: 6895
  • Otrzymane dziękuję: 41764
Tylko i wyłącznie plewienie.Chwasty powinny mieć swoje miejsce w kompostowniku.To tak pokrótce.Przy tym sposobie masz same zyski: zdrowe warzywa,kompost,brak zatrucia siebie i rodzinki,niewiele azotanów,metali ciężkich itp. :garden1: :happy-old: :idea1:
Pozdrawiam Józek!!
Ostatnio zmieniany: 12 Maj 2014 20:09 przez Krecik stary. Powód: poprawka

Sposób na chwasty 12 Maj 2014 20:55 #257943

  • Hiacynta
  • Hiacynta's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • gg 9117859
  • Posty: 14123
  • Otrzymane dziękuję: 10442
Kreciku, a mógłbyś rozwinąć myśl, jaki jest związek między pieleniem ręcznym a brakiem azotanów i metali ciężkich?
Za tę wiadomość podziękował(a): Krecik stary

Sposób na chwasty 12 Maj 2014 21:22 #257982

  • Krecik stary
  • Krecik stary's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Nigdy nie jestem złośliwy-no może czasem
  • Posty: 6895
  • Otrzymane dziękuję: 41764