TEMAT: Mała firma

Mała firma 13 Lis 2019 16:21 #681040

  • saperus8
  • saperus8's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 3
  • Otrzymane dziękuję: 3
Witam wszystkich,
Mam już dosyć pracy "dla kogoś", noszę się z zamiarem założenia małej jednoosobowej firmy usługowej.
Jestem absolwentem technikum leśnego w Miliczu.
Do usług owej firmy zaliczałoby się między innymi:
Koszenie, utrzymanie trawników, sadzenie drzewek, wycinka oraz drobne prace ogrodowe.
Mieszkam w okolicach Wrocławia, więc domków jednorodzinnych jest tu wiele, co daje chyba dużo potencjalnych klientów.
Moje pytanie jest następujące. Czy z takich usług da się "wyżyć" i czy jest stałe zapotrzebowanie na tego typu działalność?
Pytanie numer dwa. Czy tego typu sprzęt jest dobry na początek?
Weibang WB384RB
Kosiarka aluminiowa Weibang WB537SCV AL
Bardzo dziękuję za szczere odpowiedzi i rady, pozdrawiam Arek :garden: :garden:


Zielone okna z estimeble.pl

Mała firma 13 Lis 2019 16:33 #681043

  • CHI
  • CHI's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 3928
  • Otrzymane dziękuję: 21000
Napiszę tak: "wyżyć się może i by dało, ale co to za życie..."
Pamiętaj, że ZUS to prawie 1300 zł. Chyba, że masz mniej niż 26 lat.

Ja bym na Twoim miejscu znalazła jakąś pracę, a potem ew. rozejrzała się po "temacie takich usług" I dopiero własna firma.
Za tę wiadomość podziękował(a): anaka, saperus8

Mała firma 13 Lis 2019 16:41 #681045

  • saperus8
  • saperus8's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 3
  • Otrzymane dziękuję: 3
Dziękuje za odpowiedz .W moim przypadku ZUS odpada jestem na emeryturze mundurowej.(45L)Nie chcę się dorobić ale czymś fajnym zająć i być między ludźmi.
Za tę wiadomość podziękował(a): CHI, anaka

Mała firma 13 Lis 2019 17:48 #681057

  • anaka
  • anaka's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1443
  • Otrzymane dziękuję: 9248