TEMAT: Róża miniaturowa

Róża miniaturowa 17 Mar 2020 13:23 #698882

  • Dorota93
  • Dorota93's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Otrzymane dziękuję: 1
Witam wszystkich, jestem na forum nowa dlatego jeśli zrobiłam coś nie tak proszę mi wybaczyć.
Mam problem z moją różą, jestem raczej laikiem w pielęgnacji roślin w związku z tym nie wygląda ona tak jak bym chciała, a dziś zauważyłam ze liście zaczeły robić sie czerwone. Czego to może być przyczyna? Proszę o pomoc
IMG_20200317_131756729-6.jpg
Za tę wiadomość podziękował(a): ewakatarzyna


Zielone okna z estimeble.pl

Róża miniaturowa 17 Mar 2020 14:05 #698887

  • Maciej
  • Maciej's Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 168
  • Otrzymane dziękuję: 305
Młode liście tak reagują na zwiększoną dawkę słońca . Wiosna przyszła :)
Za tę wiadomość podziękował(a): ewakatarzyna, Dorota93

Róża miniaturowa 17 Mar 2020 16:06 #698894

  • Emalia112
  • Emalia112's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 9769
  • Otrzymane dziękuję: 14471
Nie znam się na różach, ale tez co roku w markecie kupuje sobie na walentynki różę w doniczce. Nie trzymam jej w domu, ale na zewnętrznym parapecie, albo w nieogrzewnym ganku. Taka róża w doniczce składa się z kilku gałązek. Niektóre maja korzonki , albo nie, jak trafi. Jak przeżyją wiosnę, to je rozsadzam do osobnych donic. Zwykle udaje mi się doprowadzić do wieku dojrzałego dwa , trzy krzaczki, a potem to już z górki. Normalnie ja pielęgnuje jak każde.

Twoje różne podjęły wegetację, ale niestety za ciepło miały i są wydelikacone. Te przebarwienia są naturalne. młode pędy maja rożne kolory.
Za tę wiadomość podziękował(a): ewakatarzyna, Dorota93

Róża miniaturowa 07 Cze 2020 16:45 #713270

  • Szafirek
  • Szafirek's Avatar
  • Online
  • Platinum Boarder
  • Posty: 2060
  • Otrzymane dziękuję: 9605