• Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Sygnały Dnia

Sygnały Dnia 30 Wrz 2014 14:02 #302458

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
:paper:

Tenis

Mecz pierwszej rundy turnieju ATP w Pekinie.
Jerzy Janowicz - Andy Murray
freelivestream.tv/channel.php?id=poldslk


Sygnały Dnia 30 Wrz 2014 16:15 #302476

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
Mial szanse jednak przegrał... Jerzy Janowicz - Andy Murray 7:6 (11-9), 4:6, 2:6
Za tę wiadomość podziękował(a): ewa1953, Krecik stary

Sygnały Dnia 30 Wrz 2014 20:24 #302527

  • muchazezlotym
  • muchazezlotym's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1880
  • Otrzymane dziękuję: 1762
Zawiodła głowa - w drugim secie zdeprymował go nieudany, autowy smecz i już nie wrócił do gry z pierwszej partii - szkoda - dobry psycholog konieczny od zaraz. :jeez:
pozdrawiam
Ela

Sygnały Dnia 02 Paź 2014 18:37 #302898

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
Zgadza sie przegral w głowie,potrzebuje jeszcze troche czasu by psychicznie sie opierzyć w meczach z najlepszymi.Jakby nie patrzec jest coraz lepszy,potrafi zakręcić i tych z najwyzszej półki.
W styczniu z Iśką (Radwańska)maja tworzyc pare w Pucharze Hopmana
Iśce udalo sie zakwalifikowac do finałów WTA (20-26 października w Singapurze )dzieki porażce Kerber i Makarowej. Wezma w nim udział najlepsze rakiety :)

Pozdrawiam Markus

Sygnały Dnia 02 Paź 2014 20:13 #302914

  • dala
  • dala's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Strefa 7a
  • Posty: 4642
  • Otrzymane dziękuję: 3762
Markus, widzę, że jesteś znawcą i wielbicielem tenisa ziemnego :)
Ja, chcąc nie chcąc, od lat oglądam wszystkie mecze i turnieje, oraz uczestniczę w dyskusjach moich panów na jego temat. Czasami to mam serdecznie dość ;) I dyskusji, i meczów, i ...prania koszulek i skarpet (mączka!) w ilościach hurtowych :happy4:
Moi trzej panowie grają w tenisa od zawsze, M. amatorsko, a synowie najpierw jako zawodnicy, a później trenerzy (starszy był całkiem niezły, był wielokrotnym mistrzem Polski i reprezentantem kraju).
Co do Janowicza - masz 100% rację. Wielki talent, ale głowa nie ta :(
A Isia ponoć ma już dość tenisa...Ale może to plotki?
Pozdrawiam :bye:
Pozdrawiam i zapraszam do mojego ogrodu!
Ogród Dali '2017

Sygnały Dnia 05 Paź 2014 08:28 #303348

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
Dala,wiem ze graja chlopaki i trenuja innych przyszlych tenisitow-mistrzow,niespodzianka to ze najstarszy Twoj chłopak tez lubi tenis,czyzby od niego mlodsi sportowego bykcyla połknęli juz w kołysce :)
Znawca tenista to Ty Jestes jak widzimy :) ja tylko lubie sport (kiedys tam kopalem piłkę)

Iśka to wcale nie zlozona osobka przede wszystkim mam odczucie nie gra dla przyjemnosci,nie da sie u niej zauwazyc chociaz czasami spontana ,spieta kalkulacja. Rozluzniona potrafi przegrac z rywalka rozstawiona z odleglym numerem w rankingu.Dlaczego? mała ;) nonszalancja,nie dopuszcza do siebie.. ze taka przeciwniczka potrafi myslec i ograc wlasnie ja :)
Jest dziewczyna drobnej posturki wiec nie moze grac siłowo,dzieki temu mozemy obserwowac jej wspaniale zagrania,jak sie rozluźni mistrzowske.
Za duzo turniejów gra,powinna odpoczac (nie ciułać punkty i kase) jest troche przemeczona-wypalona
Doskonalic umiejetnosci chyba nie zamierza,a powinna to wciaz wspanialy talent
Prywatnie lubi sluchac Adele,czyta ksiazki,ostatnio chyba z zakresu wiedzy kynologicznej i felinologii ;)
Lubi i zielone korty i ja lubie,wiec pewnie bedzie grac (nie tylko dla siebie) ku wszystkich zadowoleniu :)

Pozdrawiam Markus
Za tę wiadomość podziękował(a): dala

Sygnały Dnia 07 Paź 2014 11:55 #303978

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
Tenis i dzisiaj,tak sie sklada :) debiut Jerzego/ATP Szanghaj
Edouard Roger-Vasselin - Jerzy Janowicz
mecz trwa > TU i TU

Pozdrawiam Markus

Sygnały Dnia 08 Paź 2014 11:13 #304203

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
Jerzy ograł Francuza Edouarda Roger-Vasselina 3:6, 7:5, 7:6 (8-6)
Turnieju ATP w Szanghaju TU
Andy Murray - Jerzy Janowicz pierwszy set 7:5
w tej chwili ma okazje zrewanzowac się :think: Szkotowi za ostatnia porażkę

Pozdrawiam Markus

Sygnały Dnia 11 Paź 2014 22:52 #305058

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
:) Nic piekniejszego nie moglo mnie spotkac,moge sie zrzec dożywotnio prezentow od Mikołaja.. :woohoo:
Polska - Niemcy
2:0

Pozdrawiam Markus
Za tę wiadomość podziękował(a): olibabka, Amarant

Sygnały Dnia 11 Paź 2014 23:02 #305062

  • sd-a
  • sd-a's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 6571
  • Otrzymane dziękuję: 3308
Nasi piłkarze bohaterami narodowymi :woohoo: A jednak doczekałam się tych czasów :hearts:
Za tę wiadomość podziękował(a): markussch01, ewa1953, Amarant

Sygnały Dnia 12 Paź 2014 18:50 #305216

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
mecz2_2014-10-12.jpg
Ostatnio zmieniany: 12 Paź 2014 19:11 przez markussch01.

Sygnały Dnia 15 Paź 2014 07:25 #305935

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
Piłkarskie Eleminacje do Mistrzostw Europy 2016 bardzo ciekawie przebiegaja.W koncu w polskiej reprezentacji zaczyna sie gra kleic,pierwszy raz od lat.
Wczorajszy remis ze Szkocja dal prowadzenie w tabeli naszej druzynie.Dobra gra chlopakow,wielki szacun dla Sebastiana Mili,potrafił na czas podniesc sie sportowo i to jak :bravo:
Ciekawa pozycja w tabeli reprezentacji Niemiec (mistrzow swiata) trochę intymna dla nich :)

Ashampoo_Snap_2014.10.15_06h41m00s_004_.jpg


Pozdrawiam Markus
Ostatnio zmieniany: 15 Paź 2014 07:26 przez markussch01.

Sygnały Dnia 15 Paź 2014 09:16 #305954

  • Bozi
  • Bozi's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 4600
  • Otrzymane dziękuję: 2391
Nasi piłkarze mnie zadziwiają , tym razem remis ze Szkotami.
Za tę wiadomość podziękował(a): markussch01

Sygnały Dnia 02 Sty 2015 18:17 #324827

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
Piekny prezent noworoczny zafundowala TVP
Nie jestem tele-maniakiem jednak szczegolnie wiadomosci,informacje,tez filmy-Sensacje XX Wieku B. Wołoszańskiego...etc oglądałem

Polonia bez TVP Polonia?

Pozdrawiam Markus

Sygnały Dnia 04 Sty 2015 14:41 #325481

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
Puchar Hopmana: Australia - Polska
:) Isia i Jurek wygrali w singlu

Dellacqua - Radwańska 0:2
Ebden - Janowicz 1:2

Pojedynek mikstów za chwile sie zaczynie
Dellacqua/Mitchell - Radwańska/Janowicz

Pozdrawiam Markus
Ostatnio zmieniany: 04 Sty 2015 14:42 przez markussch01.

Sygnały Dnia 20 Sty 2015 20:08 #331347

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
MŚ 2015 - Piłka ręczna
Polski wygrała z Rosją 26:25
Szalony mecz,caly czas do tylu,w ostatnich dwoch minutach Bielecki doprowadza do remisu
W 59 minucie Wiśniewski trafia :) jest 26:25...wielkie slowa uznania za interwencje Sławka Szmala !!!
Wykończą nerwowo szczypiornisci...niech wykończą byle wygrywali :)

Pozdrawiam Markus
Ostatnio zmieniany: 20 Sty 2015 20:09 przez markussch01.

Sygnały Dnia 26 Sty 2015 19:37 #333855

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
MŚ Katar 2015 Polacy w ćwierćfinale :) nie brakowało adrenaliny..
Polska - Szwecja 24:20 (10:11)

Pozdrawiam Markus

Sygnały Dnia 28 Sty 2015 18:10 #334448

  • markussch01
  • markussch01's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1244
  • Otrzymane dziękuję: 1843
Polska-Chorwacja 24:22 jesteśmy w półfinale !!! :)
Kto nie oglądał niech żałuje

Pozdrawiam Markus
Za tę wiadomość podziękował(a): Bozi

  • Strona:
  • 1
  • 2
Wygenerowano w 0.260 sekundy
Zasilane przez: Kunena Forum