TEMAT: Uprawa kwiatów w hydroponice

Uprawa kwiatów w hydroponice 04 Lis 2017 18:24 #573118

  • Hydroponiczka
  • Hydroponiczka's Avatar
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Ciesz się tym co masz.
  • Posty: 62
  • Otrzymane dziękuję: 102
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :hug:
Jestem tu młodziutką forumowiczką choć wiek mój jest bardzo dojrzały :P Przeglądając forum bardziej z ciekawości niż szukając pomocy, zauważyłam wiele ciekawych wątków które zawierają rady odnośnie uprawy kwiatów i nie tylko.
Ponieważ od około 18-20 lat zajmuję się uprawą kwiatów w hydroponice pomyślałam, że zainspiruje Was tą bardzo ciekawa i prostą forma uprawy kwiatów.
Od razu zaznaczę że nie przeczytałam na ten temat żadnej książki, artykułu, ani nie korzystałam z internetu (bo wtedy nie miałam zielonego pojęcia jak się obsługuje komputer i przez wiele lat podchodziłam do niego jak pies do jeża) :rotfl1: . Teraz też nie jestem zbyt mocna (jestem samoukiem, od czasu do czasu ktoś mi coś podpowiedział) Naukę rozpoczęłam na komputerze syna. Kilka razy namieszałam mu tak, że lepiej nie mówić :rotfl1: (kupiłam sobie laptopa) Wszystko w tej uprawie robiłam na podstawie własnej obserwacji a doświadczenie przyszło samo.
Zapytacie skąd ten pomysł na hydroponikę? Ano stąd, że kwiatki które miałam w ziemi albo przelewałam albo zasuszałam :oops: . Pewnego razu, nie pamiętam gdzie (bo pamięć w tym wieku już nie ta :P ) zobaczyłam kwiatek rosnący w białych kamykach i zaczęłam się zastanawiać jak to może być, że kwiatek rośnie bez ziemi a w wodzie. W niedługim czasie odwiedziłam OBI i tam zobaczyłam pierwszy raz zestaw (wkład, wskaźnik i osłonę i keramzyt) do uprawy w hydroponice. Ekspedientka oczywiście nie potrafiła mi nic sensownego powiedzieć jak to się robi. Szybka decyzja, kupuję jeden zestaw i keramzyt. W domu pukają się w głowę :club2: