• Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Majkowy...

Majkowy... 05 Lip 2016 14:48 #487676

  • Majkowy
  • Majkowy's Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 98
  • Otrzymane dziękuję: 113
Nadszedł chyba czas na własny wątek :)
W dowodzie jako imię ma wpisane Maria, ale rodziny zawsze byłam Marianną, ewentualnie Mańką, wśród znajomych funkcjonuję jako Majka :blink:
Mieszkam na wsi w Lubelskim - terenu na ogrodowe fantazje nie brak :fly: ale i próba ogarnięcia i uporządkowania to nie lada wyzwanie :ouch: Ale powolutku damy radę :garden:
Uwielbiam majsterkować (niedługo pokażę nasze dzieła), gotować, piec i robić przetwory :) Z zawodu jestem matematykiem :idea1: Od tamtego roku na dobre wciągnęło mnie ogrodnictwo. Moja pomidoroza rozwija sie w najlepsze :wink4:
Tak się złożyło, że jest to najgorszy rok mojego życia a te moje roślinki jakoś mnie podtrzymały na duchu. :sad2: Postaram sie robić im jak najwięcej zdjęć, to może i komuś sprawią choć odrobinę radości :flower1:
Majkowy...


[*] Są takie chwile, kiedy wszystko inne przestaje mieć znaczenie...
Za tę wiadomość podziękował(a): Hiacynta, Alina-277, Gosia352, zanetatacz


Zielone okna z estimeble.pl

Majkowy... 05 Lip 2016 16:02 #487705

  • Majkowy
  • Majkowy's Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 98
  • Otrzymane dziękuję: 113
Na dobry początek troszkę różności.

Zachód słońca nad polami, mój sierściuch, widok znad pomidorków, wiciokrzew i krople deszczu na perukowcu.

Majkowy4.jpg


Bukiet w altance (własnoręczna robota i projekt altanki :cool3: ), promienie słońca w oczku wodnym, żarnowiec, jaśminowiec, kawałek skalniaczka, pierwsze szyszunie na jodle koreańskiej.

Majkowy31.jpg


Lilie i liliowce.

Majkowy1.jpg


Pomidorowo :garden1:

Majkowy2.jpg


I troszkę kulinarnie.

Majkowy5.jpg


Miodek od pszczółek teścia ;)
Majkowy...


[*] Są takie chwile, kiedy wszystko inne przestaje mieć znaczenie...
Za tę wiadomość podziękował(a): Alina-277, DANA, Bozi, Adasiowa, zanetatacz