• Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: kiedy sens jest bezsensu - czyli moja rabatka

Odp: kiedy sens jest bezsensu - czyli moja rabatka 26 Lip 2012 19:58 #57479

  • GreenEvil
  • GreenEvil's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 430
  • Otrzymane dziękuję: 67
Kocino - plyn i plastikowa hm.. tacka sek w tym, ze dwie proby potrafia dac skrajnie rozne wyniki :think:

A tak zupelnie obok: spiesze doniesc, ze w LM w Markach k/Wawy rzucili zurawki w odmianach po 6zl. 7 krzaczkow juz siedzi w samochodzie :flower2:


Odp: kiedy sens jest bezsensu - czyli moja rabatka 30 Lip 2012 20:55 #58305

  • GreenEvil
  • GreenEvil's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 430
  • Otrzymane dziękuję: 67
Oj wariactwo w niedziele przeszla nawalnica z ostrymi porywami wiartu skosilo drzewa - jak duze widac na zdjeciu ponizej. Bogom dziekowac - nikomu nic sie nie stalo. Szczerze mowiac nawet nie zdazylam sie bardzo zdenerwowac - polecialam pomagac koledze wyciagac lodke spod zwalonych konarow.


A teraz rabatkowo :)

Zakupy zurawkowe :)

rabatka w cieniu :)


Mini eden:


Gruss an aachen:


Mial byc Abraham Darby...hm... dobra ;) ktos wie moze co to zas?


Morgengruus dostala rabateczke tyczasowa, no chyba, ze bedzie jej dobrze to docelowa, a perrenial blue do towarzystwa dostanie cos innego :)


Perrenial blue na docelowej rabatce, choc jeszcze w nie docelowym miejscu (szkoda mi rwac nasturcji)


Rabatka od strony lasu :)



ufff starczy chyba na moment :)

Odp: kiedy sens jest bezsensu - czyli moja rabatka 31 Lip 2012 00:08 #58367

  • Shirall
  • Shirall's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 4000
  • Otrzymane dziękuję: 740
no wpadłam i hmmmm........ to nie jest Barkarolle, na 100 % :hug2:
no chodzi mi o tą czerwoną, co miała być A. Darbym.....no Barca to nie jest......ona na początku ma czerwonobordowe liście, dopiero potem są zielone no i ona jest raczej wielkokwiatowa a nie wielokwiatowa zaś w pąku jest czarna, jak smoła :kiss:
prędzej wygląda mi to na Red Leonardo da Vinci ale jakby co to wrzuć jej zdjęcie do wątku różanego, tego od pytań to może pamelka albo Kocina ją rozpoznają :kiss3:

Odp: kiedy sens jest bezsensu - czyli moja rabatka 04 Sie 2012 00:10 #59188

  • pamelka
  • pamelka's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 9525
  • Otrzymane dziękuję: 2407
Red Leonardo to nie jest, ten ma zupełnie inny kształt kwiatka i jest pełniejszy :whistle:
Ale z pewnością red ;)
Więcej fotek by się przydało i opis krzaczka :)
Może Grand Hotel :whistle:
Współczuję nawałnicy :oops: dobrze, że chociaż nie zdążyłaś się zdenerwować ;)

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderatorzy: Adasiowa, Dorota15
Wygenerowano w 0.102 sekundy
Zasilane przez: Kunena Forum